Related Posts with Thumbnails
""Ve zennûni iz zehebe mugâdıben fe zanne en len nakdire aleyhi fe nâdâ fiz zulumâti en lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn 21/87" "i must not fear. fear is the mindkiller. fear is the little death that brings total obliteration. i will face my fear. i will permit it to pass over me and through me. and when it has gone past i will turn the inner eye to see its path. where the fear is gone there will be nothing. only i will remain."

2 Eylül 2011 Cuma

Misirlou



Bu kadını seviyorum.  Böyle kadınların nesli tükendikten uzun yıllar sonra doğmuş olmak tek şansızlığım olsa gerek.



Dünkü posstta
 illuminati zımbırtısının viral reklamlar  gibi yayıldığından bahsetmiştim. Ekşi de benzeri bir şeyler oldu. Dün açılmış. Ciddiye alınacak bir tarafı yok. Ama dedim ya garip işte... Linki;

 .eksisozluk





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Miğferimi cilalıyorum gibi görünüyor ama çaktırmadan da seni kesikliyorum. Sen usulca yorumunu bırak. Arkanı dönünce miğferi, üstüpüyü fırlatıp ne yazdığına bakacağım... hehe.

Related Posts with Thumbnails