Related Posts with Thumbnails
""Ve zennûni iz zehebe mugâdıben fe zanne en len nakdire aleyhi fe nâdâ fiz zulumâti en lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn 21/87" "i must not fear. fear is the mindkiller. fear is the little death that brings total obliteration. i will face my fear. i will permit it to pass over me and through me. and when it has gone past i will turn the inner eye to see its path. where the fear is gone there will be nothing. only i will remain."

18 Eylül 2011 Pazar

Mastar ekiyle fiil yapmayı icap ettiren halin postunun meledisi




Taşınma muhabbetlerini sevmem. Lakin başa geldimi mecburiyet işte.  Üstüne üstlük sıkı bir dostumun düğünü vardı. Az olan dost çevremde adım; "hayırsız, vefasız, aramaz-sormaz" olduğu için düğünden önce gelmemem ihtimalime karşı pek çok kere uyarıldı isemde istemeden gidemedim. İşin kötü tarafı evi toplarkende kankayı aramayı unuttum. Bir başkası aradı ona izah edince tabi haber uçmuş. Bu arada yine aramayı unuttum damat feriti. O aradı. sitemkar konuştu tabi. İyi dileklerle temennilerle bitti konuşma ama, koydu bana. Zaten 3-4 dostum var onlarada "hayırsız" bir imaj çizmek hoş değil be. Bu moral bozukluğuyla kitaplıkların ikisini devirdim. kırıldı tabi. Zikeadan aldıklarım kırıldı. Öbürü eşşek ölüsü gibi olan, ki ergenken maragozluk kabiliyetimin neticesi, cidden baş yapıttır, kırılmadı ama onuda yeni eve taşımayacaktım. elimde iki kitaplıkla zük gibi kaldım. Bahattin amcadan, bakkal olan, aldığım kolilere tıktım kitaplara. taşınırken tek kaygım onlardı. şimi yeni eve taşınınca yeni kitaplıklar ayarlamak da zor geliyor. Zamanımın daraldığı bir döneme girdiğim için de uğraşamayacağım. artık yeni evde bilhassa kullandığım ve okuduklarım çöp ev tadında ortalığa yayılacak gibi. Çok yoruldum, keyfimde kaçık. Kendimi adi bir dost gibi hissediyorum. Hehe yine baş başa. Biraz kahve biraz müzik. ne dinleyim, Guy Mitcell diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Miğferimi cilalıyorum gibi görünüyor ama çaktırmadan da seni kesikliyorum. Sen usulca yorumunu bırak. Arkanı dönünce miğferi, üstüpüyü fırlatıp ne yazdığına bakacağım... hehe.

Related Posts with Thumbnails